Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Mystic Fire


Έργο του Rolando Burbon


Ἄς...

Σὲ τοῦτο τὸ μεταξύ,
ἂς παίζουμε μὲ τὶς λέξεις,
ἂς παίζουμε τῆς ὁμιλίας τὸ θεῖο παιγνίδι
ἀνύποπτοι ποιητὲς
ποὺ κλέψανε τὸ μυστικὸ
νὰ βλέπουνε καὶ ν᾿ ἀκοῦνε,
ν᾿ ἀγγίζουνε καὶ νὰ γνωρίζουνε τὰ πράγματα,
τὴν εἰκόνα τοῦ Κόσμου ξαναπλάθοντας
μ᾿ ἀστραφτερὲς λέξεις ἂς παίζουμε
καθὼς παιδιὰ μ᾿ ἀθώα χοχλάδια
ποῦ ξεβράστηκαν στ᾿ ἀκροθαλάσσι
μόλις ἀγγίζοντας τὴ μυστικὴ φωτιὰ
μόλις μαντεύοντας
τὸν κρύφιο κεραυνό,
μὲ χῶμα ἂς σκεπάζουμε καὶ στάχτη
τὴ φλόγα ποὺ οἱ θνητοὶ ν᾿ ἀγγίσουν δὲν τολμοῦν
δέσμιοι στὸ θάνατο
ἂς ξανοίγουμε τὶς χάρτινες βαρκοῦλες μας
μὲς στὸν ἀστραποβόλο ὠκεανό...

Μελισσάνθη (1907-90)




4 σχόλια:

  1. ... Ας καταλήξουν! Οι στεριανοί… οι ασυνήθιστοι εις τα θαλάσσια ταξίδια τ’ ουρανού… οι συγκροτημένοι νόες, που γεννούν σκουριασμένα μέλλοντα...

    Τώρα ας ανθίσουν! Οι φίλοι μου… αυτοί που συγκινούνται άνευ λόγου… ας ανθίσουν… όσοι υποψιάστηκαν πως πάντα είχαν μέλλον… σε κάθε σάπια εποχή του παρελθόντος… και πως πάντα θα έχουν παρελθόν… σε κάθε σάπια εποχή του μέλλοντος...

    Επιτέλους λίγο φως… ΤΩΡΑ ΞΑΝΑ ΑΣ ΑΝΘΙΣΟΥΝ!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι χάρτινες βαρκούλες είθισται να ταξιδεύουν λίγο λόγω κατασκευής,
    αλλά κι αυτό, κάτι είναι.

    την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκεί κάπου μπερδέψαμε τις χάρτινες βαρκούλες με τα αρματωμένα καράβια και την ειρήνη με τον πόλεμο!
    είθε να τα ξεμπλέξουμε καθώς μας περιμένει μακρύ και δύσκολο ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kittaro μου oι λέξεις σου , δαντέλα πλέκουν αέρινη, να ντύνεται ετούτος εδώ ο τόποs...
    Σαν δώρο ίσως ; σ' ευχαριστώ...

    και meggie μου... είθισται !!! Αλλά τι μεγαλειώδη ζωή ζει αυτή η μοναδική χάρτινη σελίδα !!!
    Ταξίδι με τα κύματα και όχι με τις λέξεις...

    και την δική μου :)


    Μέχρι τότε ας χορέψουμε Αλεξία μου ... αν και σε περίεργους ρυθμούς χορεύουμε πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...